Stránky

utorok 16. júla 2013

DIY

Ahojte :)
Ozývam sa po dlhšom čase. V medzičase som robila týždeň animátorku v detskom tábore, bola opekať, nakupovať a stihla som chytiť aj nejakú tu chorobu. Klasika sopel, kašel :D
Dnes vám prinášam moje prvé DIY na blogu. Nič svetoborné :D
Sdeťmi v tábore sa robili obaly v štýle Chabby Chic, srdiečka s kamienkou a aj obrázky na letný čas :D
Tak som sa rozhodla si ich urobiť aj ja.

Ale obaly sa mi zdali najkrajšie a aj najjednoduchšie.



Potrebovala som :
1. hrubý výkres alebo už hotový papierový obal
2. lepidlo na látku -Disperzné
3. látky ( stačia zbytky )
4. nožnice
5. šnúrky


Postup:
Nastriháme si látky na cca 5-10 cm pásiky. Podľa toho koľko ich tam chcete.
Potrieme obal lepidlom a nalepíme prvý pásik. Hneď po prvom ide druhý atď.
Ak máme polepené pásiky tak na okraje nalepíme zvyslo tenký pásik látky. Preto lebo kraje sa najviac ošuchujú.


Ak ho chceme mať ozdobený, tak z tých istých látok si vystrihneme srdiečka, hviezdičky....a opäť ich nalepíme.
Nakoniec si urobíme so šnúrky malinkú mašličku a nalepíme.
Máme to !!!! Už len to nechať vyschnúť :)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára