Stránky

štvrtok 2. januára 2014

TAG # 100 Otázok na ktoré sa nikto nepýta

Ahojte :) Prinášam Vám môj prvý TAG. Tieto otázky som našla u jednej českej blogerky , tak som si povedala že si zodpoviem aj ja na tieto otázky :) Tak ideme na to :

  1. Spíš s otvorenými alebo zavretými dverami? Vo väčšine so zavretými pretože mám blbý pocit pri pohľade do obývačky.
  2. Berieš si domov šampóny alebo kondicionéry z hotela domov? Ja nie ale priateľ je blázon a vždy mi to hodí do kabelky :)
  3. Spíš zo zatiahnutými žalúziami alebo závesmi? Áno
  4. Ukradla si niekedy dopravnú značku? HAHA :D Nie  :D
  5. Používaš post-it nálepky? Veľmi nie
  6. Vystrihuješ si kupóny, aj keď ich nepoužiješ? Nie nevystrihujem, ale ak nejaké chcem použiť tak tie čo Vám prídu mailom :) Je to jednoduchšie cez net :)
  7. Bolo by ti milšie, keď by ťa napadol medveď nebo roj včiel? Asi medveď :D 
  8. Máš pehy? Nie, ale mám pod okom úplne malinké znamienko. 
  9. Usmievaš sa vždy na fotkách? Vo väčšine, ale určite sa nájdu aj také duck face :D
  10. Čo ťa najviac u ľudí rozčuľuje? Nedochvíľnosť...Úplne to nenávidím ! 
  11. Počítaš niekedy kroky pri chôdzi? Hej, občas sa pristihnem že si ich počítam :D 
  12. Už si niekedy stanovala? Párkrát
  13. Kedy jsi naposledy stanovala? Toto leto :) 
  14. Tancuješ niekedy i bez hudby? Samozrejme :)
  15. Kúšeš do ceruzky? Aj do pera :D
  16. S koľkými ľudmi si strávila tento týždeň? cca 10 :)
  17. Akú veľkú máš posteľ? Obrovské letisko ( veľmi sa rozvaľujem :D )
  18. Aká je tvoja pesnička týždňa? Kali- Zalúbil sa on 
  19. Vadí ti, keď chalani nosia ružovú? Veľmi nie, náhodou niekomu svedčí. :)
  20. Pozeráš sa na kreslené filmy? Z povinnosti, kôli priateľovi :D
  21. Aký je tvoj najobľúbenejší film? Tanec je môj život. A všetky tanečné filmy. áá ešte Tacho a Lóve.
  22. Kde by si zahrabala poklad, keby si nejaký mala? Záleží čo by to bolo. A asi by som ho niekde nechala doma. Tak ako vo filme za obrazom :D
  23. Čo piješ k večeri? ?? Vodu
  24. Do čoho si namáčaš kuracie nugety? Sladkokyslá omáčka.
  25. Tvoje obľúbené jedlo?  Domáce. Špagety, cestoviny, proste všetko.
  26. Na ktoré filmy môžeš pozerať stále a stále sa ti páčia? Fast and furiours, Všetky tanečné, .... 
  27. Koho jsi naposledy pobozkala? Priateľa a psa :D 
  28. Bola si skautka? hha nie ja???
  29. Nechala by si sa vyfotiť nahá do časopisu? Ak by som mala na to postavu tak aj hej :) 
  30. Kedy si naposledy napísala dopis na papier? V 3. triede na základnej škole :D 
  31. Vieš v aute vymeniť olej? Asi :D
  32. Už si niekedy dostala pokutu za rýchlu jazdu? Ešte nie, nemám ani vodičák :)
  33. Už ti niekedy pri jazde autom došli pohonné hmoty? Mne?? nieee
  34. Aký je tvoj obľúbený sendvič? Nemám rada sendviče
  35. Čo je najlepšie jedlo na raňajky? Conflakes, pečivo so šunkou a syrom :)
  36. Kedy bežne chodíš spať? Okolo tej 11 až 12 :)
  37. Si lenivá? Záleží v čom, ale dá sa povedať že veľmi :D
  38. Za čo si sa ako dieťa prevliekla na karneval? Lesná víla, baletka a duch :D :D
  39. Aké je tvoje znamenie v čínskom horoskope? Netuším ale google mi povedal že potkan. Ako som si to čítala tak do bodky to sedí :) 
  40. Koľko jazykov ovládaš? Môj, slovenský a učím sa po anglicky a francúzsky :) 
  41. Odoberáš nejaké časopisy? Nie ale rada si kúpim také ELLE, EMMA, EVA, VOGUE...
  42. Máš radšej lego alebo pexeso? Ani jedno ale ak si mám vybrať tak radšej lego.  
  43. Si tvrdohlavá? Strašne moc :D
  44. Kto je lepší - Lucie Bílá alebo Gabriela Gunčíková? Lucka :)
  45. Pozerala si niekedy mýdlovou operu? To je čo preboha :D
  46. Máš strach z výšiek? Veľmi nie..
  47. Zpievaš si v aute?Jasná vec :D 
  48. Zpievaš si v sprche? Nie
  49. Tancuješ v aute? Šak k spevu to patrí :D
  50. Už si niekedy použila strelnú zbraň? Áno, vzduchovku :)
  51. Kedy si si naposledy nechala urobiť portrét od fotografa? Asi pred mesiacom sme fotili zo školy naše práce :)
  52. Zdajú sa ti muzikály gýčovité? Nie, muzikály mám rada :) 
  53. Sú pre teba Vianoce stres? Ako kedy ale skôr nie 
  54. Už si niekedy jedla pirôžky? Samozrejme :)
  55. Aký je tvoj obľúbený ovocný koláč? Jahodový mňam :* 
  56. Čím si chcela byť ako dieťa? Návrhárkou a tanečníčkou.
  57. Veríš na duchov? Áno  .
  58. Už si niekedy mala pocit deja vu? Veľmi často 
  59. Bereš denne vitamíny?  Nie
  60. Nosíš papuče alebo tzv. bačkúrky?  Iba doma keď mi je zima na nožky :) :D 
  61. Nosíš župan?  Po sprche :)
  62. V čom spíš? Veľké tričko alebo tielko a kraťasky :)
  63. Prvý koncert? Fúha Depeche Mode? asi
  64. Tesco, Kaufland alebo Billa? Jednoznačne Tesco :D :D
  65. Nike alebo Adidas? Nike :)
  66. Chipsy alebo chrumky? Oboje :)
  67. Arašidy alebo slnečnicové semienka? Slnečnicové semienka :P
  68. Už si niečo počula o skupině Tres bien? Vôbec....kto to je?
  69. Mala si niekedy hodiny tanca? Tancujem už 11 rokov takže to je jednoduchá odpoveď :)
  70. Aké povolanie by mal mať tvoj partner? Hlavne také aby ho bavilo a aj uživilo :)
  71. Vieš zrolovať jazyk? Počkať :D Áno :D
  72. Už si niekedy vyhrala v súťaži slabikovania? Taká aj na slovensku existuje? Nie
  73. Už si niekedy plakala od radosti? Veľa krát
  74. Máš nejaké gramofónové platne? Nejaké by sa doma našli :)
  75. Máš gramofón? Áno
  76. Zapaluješ pravidelne kadidlo? Čože? Nie :D To ešte existuje?? :D
  77. Už si niekedy bola zamilovaná? Áno som :) 
  78. Čí koncert by si rada videla? Asi Lady Gaga a Katy Perry :)
  79. Na akom koncerte si bola naposledy? Bocelli. Ale to som bola na asistencii s hasičmi :D
  80. Studený alebo teplý čaj? Oboje ale v tomto počasí skôr teplý :)
  81. Čaj alebo káva? Čaj
  82. Gumoví medvedíkovia alebo čokoláda? Čokina :D
  83. Vieš dobre plávať? Tak normálne :D
  84. Vieš zadržať dych bez zacpania nosu? Nie :(
  85. Si trpezlivá? Nie ale záleží v čom :)
  86. DJ alebo skupina na svadbe? Dj asi :D
  87. Už si niekedy vyhrala v nejakej súťaži? Na základke súťaž v recitovaní :D 
  88. Už si niekedy bola na plastickej operácii? Nie a ani neplánujem 
  89. Máš radšej čierne alebo zelené olivy? Nemám olivy rada ale skôr by som zjedla zelené
  90. Vieš pliesť, alebo háčkovať? Absolútne nie :D
  91. Ideálne miesto pre krb? Obývačka :)
  92. Chceš sa vydať? Ešte neviem či chcem podpísať takú zmluvu s diablom :D
  93. Ak si v manželstve tak ako dlho? Niesom 
  94. Do koho si bola na strednej škole zamilovaná? Už od strednej som s priateľom takže do nikoho a na strednej je nás väčšina báb takže nemáme ani na výber :D
  95. Vynucuješ si niekedy veci plačom alebo rozčúlením? Málokedy. Nestáva sa mi to
  96. Máš deti? Nie
  97. Chceš deti? Možno ? 2? 
  98. Tvoja obľúbená farba? Čierna a biela :)
  99. Chýba ti teraz niekto? Babka ktorá tu už nie je :/
  100. Niečo, čo sa ti prihodilo v škole? Toho je veľa :D :D 

Tak dúfam že ste sa o mne dozvedeli niečo nové a že ste to dočítali až do konca :D Ak máte ešte nejakú otázku kľudne napíšte do komentára :)

2 komentáre:

  1. Domča ! :DD Také otázky ako "máš deti?" - vážne !? :D Inak ťa obdivujem, že sa ti to chcelo písať, si mohla urobiť rovno video, ale inak je to milé a celkom som sa zabavila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Betul!! :D Tak otázky som nemenila :) Tak aspoň som mala čo robiť a video sa mi nechcelo :) Á dakuje a som rada :) :*

      Odstrániť