Stránky

streda 28. augusta 2013

New from AVON

Ahojte :) Prinášam vám post ohľadom mojej objednávky z Avonu.



1. Šampón  1,90 €
    Kondicionér  1,90 €
    Kúra  2,90 €
Všetky 3 výrobky prinávratia silu vašim vlasom a to vďaka ARGINÍNU a KERATÍNU.
( po dlhodobom užívaní vám prinesiem recenziu )


2.  Lak na nechty  2,90 €
Takúto farbu laku ešte nemám a naozaj som ho potrebovala. Farba je hnedá (Untamed ).


3. Púder  4,50 €
Toto je môj osvedčený výrobok. Tento púder už používam viac než rok a som s ním neskutočne spokojn. Ja používam odtieň Light Medium, čo je o niečo tmavší ako Fair. Oporúčam !!


4. Maska  2,90 €
Je to novinka a preto sa dala za dobrú cenu objednať. Na ňu vám už o chvíľu napíšem recenziu.
Takže pozorne sledujte blog. :)


Máte vy nejaký osvedčený výrobok, ktorého by ste sa nevzdali??? Ak áno aký??


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára