Stránky

streda 1. januára 2014

2014 et 10 000

A máme tu nový rok.  Do roku 2014 vstupujem s návštevnosťou 10 000. Keď si vezmem že blog nemá ešte ani rok tak som veľmi rada tejto návštevnosti. A ako ste vy vykročili do roku 2014? Dali ste si aj vy nejaké predsavzatia? Ja sa musím priznať že som si povedala 1 predsavzatie.
1. je že chcem schudnúť. Nie pre ostatných ale pre seba, sama cítim že som niečo nabrala a už sa mi to nepáči.

Dúfam, že už dospávate silvestrovskú prežúrovanú noc. Ja osobne som konečne po pár rokoch strávila silvester s rodinkou. Či už s mamčou, Bennym, Tomášom, kamarátom s priateľkou, tak aj s jeho rodičmi. To by ste neverili aká bola zábava. Ja som skončila síce pri Captain Morgan, ale zle mi nebolo. (chvalabohu :D )
Chcela som ísť aj do mesta, ale to by som už nezvládla :D

Tento rok bolo toho veľa ale zvládla som to a dosť ma to posilnilo :) Tak dúfam že ten váš rok bude o 100 krát lepší ako ten predchádzajúci. :*


Benny už zaspinkal :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára