Stránky

nedeľa 24. februára 2013

Môj školský život

Zas a znova sa blíži večer a ja sa dostávam k písaniu. Ako som spomínala chodím na umeleckú školu, kde sa učíme staylovať rôzne kúsky oblečenia na rôzne druhy postavy. Ale učíme sa aj šiť. Tých pár hodín nás ide niekedy zabiť, hlavne keď nestíhame alebo nefungujú stroje ,ale inač je to fajn predmet. Nie je to náš hlavný predmet ale zamestnávajú nás na ňom statočne. Na každom konci polroku máme ročníkové práce na danú tému. Buď šijeme sukňu a plus staylujeme barokový odev alebo šijeme nohavice a plus kreslíme postavy. Na tento polrok nám zadali šiť blúzku/košelu. Vybrala som si čipkovinu, taký materiál na leto :) Už ju budem skoro mať, preto sa rozhodujem nad ďalším matriálom na druhú blúzku. Pridám vám sem pár fotiek z predošlých ročníkoviek. Dúfam že sa budú páčiť či už fotky, ale aj modely. Ak nie kritiku príjmem. :)
1. polrok v 1. ročníku
                                                          téma klobúk



                     2. polrok v 1. ročníku téma                                                              sukňa a styling barok na bustu

1.polrok 2. ročník
                                                                      téma nohavice :)

  a nakoniec téma eko    Peťa ako môj model
(vrch : etikety z fľašiek, Sukňa: flaše,a náhrdelník: štuple)

To je zatiaľ všetko, keď nafotíme blúzku pridám vám sem fotky.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára