Stránky

nedeľa 24. februára 2013

MUA

Tak na dnes večer posledný príspevok.
Ako som si lakovala nechty, napadlo ma, že vám napíšem o kozmetike MUA odkiaľ mám aj guličky na nechty ktoré som aj práve využila, matte make up a ešte pár vecičiek. Pred necelým mesiacom mi prišliel druhý ježiško Betty :) No dobre nie ježiško, ale kozmetika. Objednané je to z mimo slovenska, tak som nevedela či to vôbec príde a aké to bude. Hneď v ten deň som vyskúšala zmatňujúci make up ktorý je výborný. Pleť mám po ňom rozjasnenú a trochu zmatnenú. Potom prejdem len púdrom a hotovo. A hovorila som o lícenke?? S make upom mi došla aj krémová lícenka. Je úžastná. Ja mám po lete vždy tmavšiu pokožku ktorá mi ostane aj cez zimu a niekdy mám prolém si nájsť dobrý odtieň lícenky. Táto mi sadla ako uliata. Je mierne do oranžova ale celkovo je hnedo červená. Som veľmi spokojná s touto kozmetikou. Na stránke majú aj štetce a iné vecičky takže šup šup pozrieť stránku
.

http://www.muastore.co.uk/


Objednávali ste už z MUA??

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára