Stránky

piatok 22. marca 2013

AUSSIE

Dnes prichádzam s niečim novým, teda aspoň pre mňa. Betty ma pozvala na tlačovku značky Aussie, pre ktorú robila recenziu na šampóny a kondicionéry. Konala sa v River Clube (na Dunaji). Bolo parádne. Áno priznávam mali sme malinké stresy z toho ako to celé dopadne a kto tam bude a čo máme od toho očakávať. Pre mňa to bola teda prvá, dobrá skúsenosť.
Aussie je austrálska značka šampónov a kondicionérov, ktorý mali veľmi dávno pobočku na Kamennom námestí v Bratislave v nákupnom centre My. A teraz sa vracajú znova na trh, ku koncu marca by sme ich tu mali mať. V ich produktoch je čisto iba austrálske zloženie (makadámový olej,aloe vera a mnoho iného, záleží o aký šampón či kondicionér ide). Dnes večer budem mať tú česť vyskúšať si šampónik aj ja. Ale vráťme sa k tlačovke. Moderoval ju Sajfa spolu s pozvanou Verou Wisterovou, ktorá zároveň rozprávala o Austrálii, v ktorej niekoľko krát bola a aj chvíľku žila. Bolo to veľmi zaujímavé, pretože keď prišla k téme vlasy, pochvaľovala si výrobok Aussi ktorý si zakúpila v prvej predajni čo našla. Slnko v Austrálii plus slaná voda nerobí dobre pokožke a nie to ešte vlasom.  Poznáme to už len z dovoleniek. Zakúpila si "3 minútový zázrak" ktorý jej vlasy vyživil a dá sa používať každý deň, čo mnoho iných výrobkov iných značiek nie.Počula som už 2 recenzie na ich výrobky a môžem povedať že boli na 1. Takže kto chce mať svoje vlasy hebké, vyživené a krásne lesklé tak odporúčame jedine toto.
Tento deň mi dal mnoho po 1. nebáť sa nových vecí, 2. som stretla nových ľudí a veľmi milých a po 3. prijať pozvanie na načerpanie skúseností.
Pridávam sem pár fotiek aj s ich pár výrobkami, ktoré sme dostali ako pozornosť od značky Aussie.





















                                                                             Ďakujem :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára