Stránky

nedeľa 17. marca 2013

Inšpirácia

Začala som veľmi premýšľať nad sebou, blogom a tisícimi inými vecami. Ako mi blúdilo v hlave o čom by som Vám napísala zaujal ma tento blog http://www.thesartorialist.com/.  Scott Schuman ktorý si ho založil, odišiel z módne priemyslu kvôli výchove dcéry a začal v New Yorku fotiť ľudí, ktorý boli zaujímavo oblečení. Postupne sa z neho stala ikona a nepozrieť si jeho blog, môžme nazvať hriechom. 
A druhá osoba ktorá je mojou inšpiráciou je Chiara Ferragni. Je to módna bloggerka, príležitostná modelka, návrhárka vlastných topánok a aj študentka na plný úväzok na právnickej fakulte v Miláne. Má 25 rokov a jej návštevnosť blogu  je 60 000 ľudí/prezretí denne. Nieje to úžasné ??
Na svojom blogu zverejňuje fotky z jej ciest po celom svete..Miláno, Paríž, Barcelona, Chicago,  Brazília, Londýn,.......Cestovať z jedného miesta na druhé kvôli fashion weekom a foteniam je sen asi každej z nás, ktorá milujeme módu. Proste jej život je jedna veľká módna rozprávka. Och <3

http://www.theblondesalad.com/












                                                                 SEN, SEN, SEN...<3


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára