Stránky

štvrtok 13. júna 2013

Mon petit Catalogue

Ahojte :)

Začínam sa rúcať..... Nechcem aby to vyznelo blbo a že sa sťažujem, ale je to pravda. Mám poslednú dobu toho strašne vela a leze mi to krkom :D :D Ale ak sa mi podarí jedna prácička ohľadne aj môjho školského odboru tak to bude pecka!!! :) :D
Čo už....Ale dovtedy vám prinášam sľúbený katalóg :) Doteraz bol v elektronickej forme ALE  už je vytlačený :) Bol súčasťou mojej ročníkovej práce a som čiastočne naňho hrdá, pretože som nikdy nič podobné nerobila. Obsahoval 3 návhry na tému blúzka,  technický opis a technický nákres, foto doplnkov, vzorkovník a nakoniec finálne foto.  Fotila som ho ešte keď nebol zviazaný, pretože potom by sa zle fotili strany :)













Podla mňa sa aj vydaril nie???

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára