Stránky

nedeľa 2. júna 2013

Víkend na baterky

Ahojte :)
Asi sa pýtate, prečo práve víkend na baterky. Hneď vám to aj vysvetlím. Tento víkend som dohromady od piatku spala 5 hodín a mám pocit, že pri prežití tohoto víkendu som zapla svoje všetky náhradné zdroje a na hlave som mala solárny panel :D :D HAHA
Tak tak to býva ak máte tanečné sústredenie celý víkend a nočnú hasičskú súťaž, kde sa naozaj nemáte šancu vyspať.
Ani si nepamätám kedy som mala voľnú chvíľu a nie to ešte celý víkend.
Ale som šťastná že dievčatá na sústredku zmákli všetko čo mali. Som na ne hrdá :) Takú malú odmenu sme mali dnes (v nedeľu ). Vystúpenie v Dunajskej Lužnej. A na koniec dňa som skončila v Baumaxe, kupovať s kamarátom dvere :D
Prinášam vám aj foto. Ja viem že to dnes nie je o móde, ale aspoň viete že sa nelákam a nevylihujem len tak doma. :)


 áno sedáva sa aj na zemi :D


 Keď nespíte, tak vám aj poriadne šibe :)




 čo je malé to je zlaté :D


 Puberta :)


 Môj výtvor :)


 Salsa





 Carnavalera


 Aj pizzu sme si mohli urobiť a upiecť :D


 Hello Kitty pizza :D :D HAHA
 Kukurice nemáme stále dosť :D



Dobrú chuť :)

A Baumax :D


Aj vy máte tak nabité víkendy?? Lebo ja mám dosť. Takže dobrú noc, ja idem dospávať :D



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára