Stránky

pondelok 12. augusta 2013

Moje topánky 2013 / Video



Ahojte :) Dnes som pre vás pripravila v poradí druhé video. Bola som nervózna, takže to veľmi rýchlo spoznáte aj vo videu.
Predstavím vám aj moje nové kúsky v botníku. Sú to práve tieto 3 páry. Kúpila som ich v New Yorkeri v zľavách. Moc vecí z New Yorkeru nemám pretože tam veľa vecí čo by sa mi páčilo nenájdem, ale tieto topánočky som vychytala :D
Balerínky za 4, 99 €.
Oranžové topánočky za 4, 99 €.
Poloihličkové čierne za 9, 99 €.
Pôvodne stáli všetky okolo 30 €, takže som ušetrila cca 70 €.

A tu máme ostatné topánočky :)





A teraz k videu :D Nabudúce už viem že si mám dať niečo svetlejšie na seba pretože nie sú vidno čierne topánky :) Nebudem stále hovoriť áááááá :D :D
...Ak máte iné dotazy kľudne píšte :)

2 komentáre:

  1. Zaujímavé video :) v živote som toľko topánok po kopúe nevidela . Okrem obchodu samorzejme . Určite keď Ti pribudnú ďalšie boty urob podobný blog . Big like

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ;-) aj ja som sa čudovala že ich je toľko ;-)

      Odstrániť