Stránky

štvrtok 8. augusta 2013

Polovica prázdnin za nami :)

Ahojte :)
Konečne sa ozývam. Užívate si prázdniny??? Ja som bola ako som spomínala v Ružomberku na wellness pobyte. Akonáhle sme sa vrátili začala som pracovať na novom projekte, takže stále behám po meste :) A keď mám voľno konečne si užijem to teplo a priateľov. Voda, opekačky, oslavy :)
Prinášam vám pár foto z časti mojich prázdnin kedy si užívam. Nečakajte outfity a ani líčenie. Von keď idem vyvenčiť psa alebo na opekačku tak sa nemalujem a chodím v teplákoch :)


Prvé sú z pobytu :) Len pár pretože som nafotila okolo 500 fotiek :)

                                                                               Už na hoteli :)



      Hotel Malina 


 Taká menšia túra :D



 Zo začiatku som nepochopila že pozor kolobežky :D Ale potom mi to doplo, však sami uvidíte :)




 Zvládla som to :)



 Tanečnica si nemôže nechať ujsť pódium :D :D


 Teraska 




 Toto sú tie trojkolky a aj kolobežky :D

 V lanovke :)


Lanovka :)

A druhé sú z opekačky a iných :)














            na inline ma stretnete každý piatok :)

A čo vaše prázdniny??? Užívate si ??

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára