Stránky

streda 28. augusta 2013

Recenzia: Black Mineral Mask

No a máme tu už spomínanú recenziu na pleťovú masku. Hneď ako som otvorila balík s Avonom, prvá vec čo ma zaujímala bola práve táto maska.
Líši sa od ostatných tým, že je čierna a keď je pripravená na zmývanie zmení sa na šedú.
Táto Black Mineral Mask obsahuje čistiaci íl, mineráli a 0,5 % kyseliny salicylovej.
Maska hĺbkovo čistí póry, absorbuje kožný maz a nechá pleť matnú. Presne pre mňa !!! :)

Ona je čierna :)


 Pomaličky nám schla aja som začala pozorovať koľko pórov mi to čistí.


 Pripravená na zmytie teplou vodou.

A pleť je čistučká.

Musím povedať že táto maska naozaj neklame. Pleť mám po nej matnú a po póroch a ni vidu ani slychu. Všetkými 10/10 odporúčam a za takú cenu je to super.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára