Stránky

piatok, 19. apríla 2013

Cvičíme

Blíži sa nám leto a ja som sa rozhodla dať pár kilečiek dole. Na moju výšku 162 by som mala byť chudunká ako špáradlo, ale mám pocit že to tak nie je.
Dávnejšie som držala aj diéty. Napr. dukanovu. Poznám ľudí ktorí ju skúsili a boli s ňou spokojný. Kto ju náhodou nepozná tak tu je popis .http://www.dukanovadieta.com/ Ale zistila som že diéty nie sú pre mňa. Hneď ako schudnem , tak to priberiem naspäť. 
Preto som začala cvičiť. Tým že mám 3 krát do týždňa tanečné tréningy tak mám pohyb, ale nie taký aký by som chcela. Tak si dávam do tela cvičením. Som človek ktorý miluje sladké, takže sa to niekedy aj objaví na brušku :)
Ako prvé som začala s drepmi na zadoček, podľa tohto plániku.

  
Som ešte len na 4 dni (oddychový). Na tréningu som robila pravidelne drepy takže zatiaľ v pohode, ale som zvedavá čo budem robiť pri tom 30 dni. (Asi zomrem hehe :) )
A teraz som pred  2 dňami objavila super videjko na jednom blogu   http://www.msl3nik.blogspot.sk/  na bruško. Tak som sa do toho pustila a poviem vám, že dosť ho aj cítim  :) Plus si dám ešte klasické brušáky s výpadmi na nohy. Po týždni čo som sa vzchopila a začala niečo robiť, poviem vám že ma to aj baví a cítim pokroky aj v kondičke aj na váhe.

Tak začnite aj vy!!! Pozrite si video a určite si zamilujete cvičenie. Iba 8 min.
 Plus som do toho začala behať. Tak dúfam že kilečká pôjdu dole. :)

Cvičíte aj vy?? Ak áno poraďte nejaké cviky ktoré sú účinné a ste s nimi spokojné.
Ahojte:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára