Stránky

piatok 19. apríla 2013

Recenzia: Špirála

Ahojte :)
Dnes sa chcem pochváliť novou špirálkou. Prednedávnom som si kúpila jednu špirálu od l'orealu a nebola som s ňou spokojná, kvôli strašne hrubej štetinke ktorá mi na mihalnice nanášala veľa špirály a lepila mi ich. Preto som sa rozhodla vyskúšať špirálu, ktorú som ešte nikdy nemala. A to z Oriflame. Viem,že niektoré z vás možno nemáte dobré skúsenosti s touto značkou  a naopak niektoré ju majú rady. Ja som mala pár výrobkov z tejto značky a tiež mi niektoré nesadli, ale nemôžem povedať že by bola zlá. Tento krát som veľmi šťastná z tejto špirálky.







Štetinky špirály sú jemné, redšie a preto sa na nej nezachytáva toľko farby, ktorá by zlepila mihalnice. Mihalnice mám po nej krásne vytočené a nezlepené.

 

Foto po aplikovaní špirály. Síce ja mám už od malička dlhé a husté mihalnice, ale toto je TOP.


Cena špirály je : 3,90 €             http://sk.oriflame.com/

Aké máte vy skúsenosti so špirálami??  Máte nejakú obľúbenú?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára