Stránky

nedeľa 14. apríla 2013

Pohodová nedeľa

https://www.youtube.com/watch?v=xo1_3ozxgjc&feature=player_embedded#!

 Trošku hudby na to krásne jarné počasíčko :). Dnes mi teplomer ukázal na slniečku 26 stupňov. No huráááááá konečne.
Ja som sa ráno rozhodla, že keď je tak pekne tak sa vyberiem aj s priateľom vyvenčiť toho nášho krpca Bennyho niekam na veľkú plochu, kde sa môže vybehať.
A ja všade kam idem berem aj mojho naj kamoša "foťák", tak vzniklo aj pár foto. Trošku oddychu nezaškodí po pracovnej sobote. Naozaj po včerajšku som zaspala ako bábo. :)
Tak si užite posledné slnečné hodiny nedele a načerpajte energiu na týždeň.
Aloha





























                                     Máte nejakého psíka?? Ten náš má cca pol roka :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára