Stránky

pondelok 1. apríla 2013

Easter

Je tu opäť ten deň,  keď chlapi môžu oficiálne "zbiť" nás ženy. A ešte k tomu tento deň vyšiel na 1. apríla deň bláznov. Aj vy skončíte minimálne 5 krát mokrá a už vás nebaví sa stále prezliekať.
Ja som to dnes schytala len raz (chválabohu ) :)
Tento rokso si  dopriala radšej krajšiu vec. Teda sú to dve veci :) Vybrala som sa do Hornbachu kôli kľúčom a zastavila som sa pri obrazoch, plagátoch, rámoch a podobných vecičkách. Zaľúbila som sa tam do 2 plagátikov, povedala som ti  že som poslúchala a preto som si ich aj odniesla domov. O pár dní budem prerábať izbu takže my tam budú skvele pasovať.
1. je Marilyn Monroe a 2. je Eiffelovka :)
Prepáčte že som sa dlhšie neozvala, ale mala som kopu vybavovačiek ohladne rodiny, školy, tréningom a tak. Ale musím sa pochváliť :) Všetko som zvládla a dúfam že už budem mať čas sa vám venovať a trošku to tu rozbehnúť. Mám kopu plánov, návrhov o čom vám písať. Zajtra sa chystám za Betty do Trnavy,tak dúfam že nám to víde a bude dobré počasie. Zajtra o tom napíšem a dozviete sa čo sme si vymysleli :) Áááááááá ešte jedna vecička, pre vás asi veľmi nepodstatná ale ja sa z nej najviac teším. Vo štvrtok si idem dať tetovanie na zápästie, tak držte palčeky.
Ešte raz veselú Veľkú noc a veľa vody. :)


                                                                  Plagátiky: cena -  5,47 €
                                                                      rozmery - 60x150 cm
                                                              Užite si Veľkú noc tak ako ja :)
                                                  http://www.youtube.com/watch?v=e-fA-gBCkj0

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára