Stránky

nedeľa 19. mája 2013

Môj nový miláčik :)

Áno okrem rodiny, priateľa, kamarátov a psa mám nového miláčika :)
Figure Drawing for Fashion Design sa volá kniha od Elisabetty Drudi. Je to 352 stranová kniha, v ktorej je kopec postáv, aj modelov na kreslenie a obkreslovanie.  Navnadila ma ňou moja spolužiačka, ktorá ju už má a v tom ma trklo že niečo také potrebujem aj ja :) Kúpite je v Martinuse za 21,98 €
Jediná nevýhoda je že je v angličtine.








Ďalej tu mám môj obal na hodinu Stylingu, na ktorej začíname kresliť. Našla som ho doma a podľa mňa je úžastný. Nemyslíte??? + môj prvý nakreslený model, ktorý vznikol na hodine na tému Idem večer von ( ja som si vybrala podnika lebo divadlo )
popis: čierne sáčko, svetlo žlté krátke tielko, vysoké svetlunko modré džíny, vysoké topánky a doplnky: výrazný náhrdelník (podobný majú v Zare) a hodinky.



A posledná vec je kniha o móde na slovensku. Ja som ju osobne dostala z VŠVU. V kníhkupectvách sa predáva za 15 € (Martinus). 




Máte aj vy nejaký takýto kúsok v knižnici ??

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára