Stránky

štvrtok 2. mája 2013

Tvorivá činnosť

Dnes je fakt nechutné počasie a v škole nuda. Ja som sa rozhodla si ho spríjemniť stylingom. Tak tu máte !! Moje outfity na jar a leto.
Všetko oblečenie v prvom outfite je vybrané z Ebay-u. Ostatné 2 outfity sú z Top Shopu. (prepáčte za kvalitu top shopu ale blbo sa to stiahlo )
Chystám sa vám priniesť podobný článok, ale z môjho šatníka.
Ku každému dám aj ceny aj popis.

1. E bay
      Tento outfit by som si obliekla či už do práce, školy ale aj na kávu s priateľkami.                                                       
                                                               Kraťasky - 13,95 $
                                                               Blúzka - 8,89 $
                                                               Topánky - 24,99 $
                                                               Sako - 25,99 $
                                                               Kabelka - 63,49 $



2. Top Shop
Tento druhý model by som doporučovala do mesta na nákupy alebo aj na letné posedenie pri vode.
Ja osobne by som v ňom pobehovala aj doma :)
                                                                         Nohavice - 59,00 €
                                                                         Košeľa - 38,00 €
                                                                         Topánky - 55,00 €
                                                                         Kabelka - 124,00 €
                                                                         Okuliare - 21,00 €


3. Top shop
Pre dnes posledný outfit je športový. Preto by som ho zvolila do prírody,  na prechádzku zo psom ale aj večer na kofolu s priateľmi.
                                                                           Tepláky - 33,00 €
                                                                           Kabelka - 36,00 €
                                                                           Mikina - 59,00 €
                                                                           Conversy - 59,00 €
                                                                           Tielko - 36,00 €




Dúfam že sa vám páčili a chytili ste dáku inšpiráciu. Ahojte :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára