Stránky

sobota 4. mája 2013

Styling no. 2

Ahojte :)
Dnes je tu sľubovaný príspevok o outfitoch z môjho šatníka.
Niektoré veci ani neviem odkiaľ mám. Pripravila som 3 outfity na jar a leto.
Ku každému vám dám popis a baby všetko sa dá skombinovať ak chcete a máte predstavivosť.
Je jedno čo si oblečiete, hlavné je,že sa cítite pohodlne a krásne.
Tak tu máte tu moju inšpiráciu. :)


Outfit no. 1
 Prvý výber sú letné šaty. Ja ich mám z Chorvátska, ale videla som ich aj na E bay, aj u nás v obchodoch. K šatám som prihodila svetrík ak by pofukoval vietor. Plus si vezmite malú kabelku do ktorej si hodíte potrebné veci a môže sa vyraziť von. Ja som si vybrala vysoké topánky na úzkom podpädku, ale ak sa chystáte na dlhé prechádzky kľudne popadnite balerínky. :)
                                                                  Šaty - v prepočte 25 €
                                                                  Taška, H&M - 15 €
                                                                  Svetrík - mamina skriňa :D
                                                                  Topánky, Danea - 25 €

Vyčešte si vlasy do drdlu a pripnite kvetinku do vlasov, alebo stačí len čelenka.

Outfit no. 2
Tento výber som zvolila na denné nosenie. Obyčajné biele tričko na ktoré som prehodila bavlnení svetrík s krátkym rukávom. Čisté línie som doladila čiernymi legínami. A hotovo !! Zobrať si kabelku a môže sa ísť hoci aj do školy.
                                                                Svetrík, Bon Prix - 20 €
                                                                Legíny H&M - 12 €
                                                                Biele tielko Sterman - ? €
                                                                Kabelka z malého obchodíku zo Senca cena cca 20 €


Outfit no. 3
Tak á toto posledné ani to neviem nazvať :D ma napadlo pri odkladaní vecí do skríň. Keď so uvidela ten tigrovaný vzor na tričku uvedomila som si že mám také čižmičky. Zvnútra nie sú teplé takže sa dajú kľudne nosiť aj na jar.
                                                                     Tričko New Yorker - 15 €
                                                                     Kraťasky - tie mám už asi 2-3 rok takže netuším ani
                                                                     odkiaľ sú
                                                                     Čižmičky, Baťa - 30 €


Tak čo páči sa vám môj výber??? Ak máte dáky vy a ste naňho pyšný, alebo dáky kúsok a ste hrdé že ho máte, kľudne napíšte :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára