Stránky

štvrtok 23. mája 2013

Outfit´s Today # 4

Ahojte :)
Určite každá z nás už šla niekedy so školou alebo s priateľmi do mesta. Ja som si dnes zvolila   outfit, v ktorom som elegantná ale zároveň je mi super a je pohodlný. Ja som dnes bola v meste a nie len raz, ale točila som sa asi 3 krát kôli galantérii. Ja som mala pol dňa balerínky a poobede som si obula vysoké lodičky v ktorých mi noha umierala po hodine :D hehe Naozaj obdivujem ženy ktoré chodia denno denne vo vysokých topánkach akože veľký obdiv :).
Pretože dnes fúkalo a ešte aj fúka vybrala som si sačko. Doladila som klasika čierne tričko, čierne legínky a lodičky. Náhrdelník ste už videli v minulom outifte, ale mne sa dnes hodil k náušniciam. :D












Doladili by ste ešte niečo ??? Alebo by ste si vybrali niečo úplne iné do mesta??

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára