Stránky

pondelok 6. mája 2013

ZOEVA Štetce

Ahojte :)
Prednedávnom som sa rozhodla za pomoci kamarátky vyhľadať si nejakú sadu štetcov. Uvažovala som nad tým dávno, ale nebrala som to veľmi vážne. Ale tentoraz to už začalo byť kritické.!!
Vyhľadali sme si stránku ZOEVA na ktorej sú veľmi krásne sady štetcov. A práve teraz už mám jednu z nich doma :) jupíííííííííííííííí
Je to 12 dielna sada štetcov na púder, make up, líčka, oči, pery....
Sú vyrobené z hodvábne jemných a na pleť príjemných taklonových vlákien.Všetky štetce sú ručne vyrábané a majú pevné bambusové rúčky.

Cena : 25 € + 3,80 € poštovné
Som z nej natešená, tak sa chcem o radosť podeliť :)

http://www.zoeva.sk/


 V takomto krásnom púzdieku došli :)

 Sorry ešte som nerozbalila :D

 Á zabalíme :)

 Páčia sa?? Máte aj vy vo svojej výbavičke štetce?? Ak áno, akej značky??

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára